duminică, 9 februarie 2025

REBUILD A1: APROAPE DE PITEȘTI

Salutare tuturor și bine v-am regăsit cu un nou blog legat de reconstrucția autostrăzii A1, pentru cei care ați ratat ultimul blog legat de acest traseu, îl puteți vizualiza cu un click aici. De asemenea cu un click aici puteți vizualiza toate blogurile despre acest traseu.

În ultimul blog v-am prezentat zona dintre nodul de la Ionești și nodul de la Căteasca cu un accent mai mare pus pe benzinăriile aflate la trecerea de județ și companiile aflate la nodul de la Căteasca.

Astăzi pornind de la nodul de la Căteasca continuăm traseul spre Pitești pe autostradă. Primul nod pe care îl traversăm este cel de la Cireșu.


După acest nod continuăm spre Pitești și ajungem la punctul central al acestui blog, nodul de la Oarja, nod pe care îl puteți folosi pentru a părăsi temporar autostrada.

După ce ați părăsit autostrada, aveți accesibile 7 companii de unde puteți lua curse sau să livrați marfă la ele. Trei companii se află la sud de autostradă în timp ce restul de patru se află la nord. Dintre toate companiile aflate aici cea mai importantă și complexă este Centrul de Piese de Schimb Dacia ce poate fi văzut și de pe autostradă fiind un depozit uriaș în comparație cu restul firmelor aflate în proximitatea sa.






În proximitatea acestei mini zone industriale se află și viitorul nod al autostrăzi cu drumul expres Pitești-Craiova care în realitate se află încă în construcție, motiv pentru care acesta este ultimul blog de pe acest traseu, pentru moment. În momentul în care stadiul de realizare al nodului în realitate va fi suficient de mare pentru a putea fi replicat în joc voi reveni pentru a continua reconstrucția spre Pitești.

Până atunci însă vă mai așteaptă surprize deci fiți cu ochi pe blog.

Alex563.


ENGLISH


Hello everyone and welcome back to a new blog about the reconstruction of the A1 motorway. For those of you who missed the last blog about this route, you can view it with a click here. Also, with a click here, you can view all the blogs about this route.

In the last blog, I presented the area between the Ionești junction and the Căteasca junction, with a greater focus on the parking area at the county boundary and the companies located at the Căteasca junction.

Today, starting from the Căteasca junction, we continue the route towards Pitești on the motorway. The first junction we cross is the one at Cireșu.

After this junction, we continue towards Pitești and reach the central point of this blog, the Oarja junction, a junction you can use to temporarily exit the motorway.

After exiting the motorway, there are 7 companies available where you can either take jobs or deliver goods. Three companies are located south of the motorway, while the remaining four are to the north. Among all the companies here, the most important and complex is the Dacia Spare Parts Center, which can also be seen from the motorway, as it is a huge warehouse compared to the other companies in its vicinity.

In the vicinity of this mini industrial zone is also the future junction of the motorway with the Pitești-Craiova expressway, which is still under construction at the moment. For this reason, this is the last blog on this route for now. When the actual construction stage of the junction is advanced enough to be replicated in the game, i will return to continue the reconstruction towards Pitești.

Until then, however, there are more surprises in store, so keep an eye on the blog.

miercuri, 5 februarie 2025

REBUILD A1: ÎN CONTINUARE SPRE PITEȘTI

 

Salutare tuturor și bine v-am regăsit cu un nou blog legat de reconstrucția autostrăzii A1, pentru cei care ați ratat primul blog legat de acest drum de acum câteva zile îl puteți vizualiza cu un click aici.

În ultimul blog v-am prezentat ieșirea spre Ionești și Găești, astăzi pornind de la Ionești revenim pe autostradă de pe drumul județean DJ702F. 




După revenirea pe autostradă continuăm să mergem spre Pitești, iar peste câțiva kilometri suntem primiți de trecerea în județul Argeș sau Dâmbovița în cazul în care direcția de deplasare este spre București. Tot aici veți putea și face o scurtă pauză sau să realimentați la una din benzinăriile aflate pe ambele direcții de deplasare ale drumului.



Continuând spre Pitești trecem și de nodul de la Rătești și ajungem la următorul nod.


Nodul de la Căteasca este mai relevant decât nodul de la Rătești deoarece aici puteți părăsi autostrada fie pentru a realimenta camionul la benzinăria din zonă, fie pentru a livra/lua o nouă cursă la una din cele două firme aflate în apropriere.




La acest nod se încheie și blogul meu momentan, dar drumul spre Pitești continuă, iar ceea ce urmează voi explora într-un blog viitor așa că rămâneți cu ochi pe blog.
Acestea fiind spuse, vă aștept mereu în secțiunea de comentarii cu întrebări , sugestii sau păreri.

Alex563.


ENGLISH



Hello everyone and welcome back with a new blog about the reconstruction of the A1 highway. For those who missed the first blog about this road a few days ago, you can view it with one click here.

In the last blog, I presented the exit towards Ionești and Găești. Today, starting from Ionești, we are returning to the highway on the county road DJ702F.

After returning to the highway, we continue towards Pitești, and after a few kilometers, we are welcomed by the crossing into Argeș County or Dâmbovița County, if the direction of travel is towards Bucharest. Here, you can also take a short break or refuel at one of the gas stations located on both directions of the road.

Continuing towards Pitești, we pass the interchange at Rătești and reach the next interchange.

The interchange at Căteasca is more relevant than the one at Rătești because here you can exit the highway either to refuel your truck at the nearby gas station or to deliver/pick up a new job at one of the two companies located nearby.

This is where my blog ends for now, but the road to Pitești continues, and what follows will be explored in a future blog, so stay tuned.

That being said, I’m always waiting for you in the comments section with any questions, suggestions, or opinions.

duminică, 2 februarie 2025

REBUILD A1: CUM VA EVOLUA TRASEUL BUCUREȘTI-PITEȘTI ÎN VERSIUNEA 0.7


Salutare tuturor și bine v-am găsit în acest prim blog al meu (Alex563).În acest blog voi aborda un drum pe care lucrez eu pentru versiunea 0.7 a hărții.

Așa cum o sugerează și titlul este evident vorba despre autostrada A1 dintre București și Pitești, drum realizat într-o versiune deja publică ,dar care în contextul reconstrucției ce are loc la București (informații despre el găsiți aici) și a modificărilor pe care această reconstrucție le provoacă și în proximitatea sa a impus o revenire și asupra acestui traseu.

Acest context reprezintă și o oportunitate pentru revitalizarea zonei și extinderea ei. Concret, traseul nu va fi în întregime refăcut de la zero, pentru această versiune mă voi axa pe 2 segmente ale traseului pe care le puteți viziona în imaginea de mai jos.


Primul segment din cele două la care lucrez este cel vestic. acest segment începe de la nodul din zona Găești zonă în care am decis să extind și în afara autostrăzii accesibilitatea jucătorilor.


Astfel acum puteți folosi nodul de la Ghimpați și cel de la Ionești pentru a părăsi autostrada și să intrați pe drumul național 61 sau drumul județean 702F și să luați sau să livrați curse de la una din cele 2 firme amplasate în localitatea Ionești sau traversând respectiva localitate puteți ajunge la firma amplasată la intrarea în Găești.




După ce luați cursă de la una dintre cele două firme, veți reveni pe același traseu la autostradă pe unul din cele 2 noduri fie spre București fie spre Pitești , direcție în care se continuă reconstrucția unde voi veni cu noi detalii într-un blog viitor. Până atunci puteți veni cu păreri, sugestii sau întrebări în secțiunea de comentarii.


Alex563.


ENGLISH



Hello everyone and welcome to my first blog (Alex563). In this blog, I will be discussing a road that I am working on for version 0.7 of the map.

As the title suggests, it is clear that we are talking about the A1 highway between Bucharest and Pitești, a road that has already been created in a older version, but which, in the context of the ongoing rebuild in Bucharest (you can find more information about it here), and the changes this rebuild causes in its proximity, has prompted a revisit of this route as well.

This context also represents an opportunity for revitalizing and expanding the area. Specifically, the entire route will not be rebuilt from scratch, but for this version, I will focus on two segments of the route, which you can view in the first image.


The first segment of the two I'm working on is the western one. This segment starts from the interchange in the Găești area, where I have decided to expand the accessibility for players beyond the highway


Now, you can use the interchange at Ghimpați and the one at Ionești to exit the highway and enter National Road 61 or County Road 702F. From there, you can pick up or deliver goods to one of the two companies located in Ionești, or by passing through the village, you can reach the company located at the entrance to Găești.


After picking up a job from one of the two companies, you will return on the same route to the highway through one of the two interchanges, either towards Bucharest or towards Pitești,the direction where the rebuild continues. I will provide more details about it in a future blog. In the meantime, feel free to share your opinions, suggestions, or questions in the comments section.


duminică, 26 ianuarie 2025

UN NOU ÎNCEPUT - A NEW BEGINNING

Salutare tuturor și bine ați venit pe noul nostru blog! Aici, împreună cu toți membrii echipei, vom publica fotografii, videoclipuri, știri din proiectul nostru, cum ar fi rute noi, actualizări, concursuri cu premii și multe altele. De-a lungul timpului, intenționăm să mutăm întreaga zonă de actualizări care se află pe serverul nostru oficial Discord aici, pe blog. Ne dorim să folosim serverul mai mult pentru asistență, chat general și ca server oficial multiplayer, unde puteți juca harta noastră alături de prieteni.



De asemenea, cu această ocazie, vreau să vă anunț că am început o reconstrucție foarte importantă, care privește DNCB NORD, centura capitalei. Acest traseu a fost făcut în trecut, dar credem că acum, când avem mai multe modele disponibile decât înainte, putem readuce zona la un alt standard de calitate, în conformitate cu toate zonele noi din ultimele versiuni.



Deocamdată mă voi ocupa de partea de nord, cea mai dificilă. Să începem din zona de nord-vest, lângă municipiul Chiajna. Aici avem o serie de sensuri giratorii și multe benzinării precum Lukoil, Rompetrol și Mol.












În continuare găsim zona industrială Dragomirești-Vale, creată folosind modele personalizate pentru a transmite un sentiment cât mai apropiat de realitate. Nu am avut șansa să folosesc Google Maps Street View pentru a crea zona interioară, dar am folosit satelitul și imaginația mea. Mai jos sunt fotografiile.





Trecem pe langa un alt sens giratoriu si dam peste un Petrom si un Arabesc recent construit, dar din pacate spatiul disponibil nu este foarte generos si nu se va mai putea descarca sau incarca marfa aici. Lângă Arabesque găsim o mare dealer Mercedes de unde îți poți cumpăra/repara camioanele.





Pe tot traseul spre pasul Chitila au fost construite mai multe firme, dintre care unele au intrarea ceva mai greu de ajuns, dar uneori o provocare nu strica!

 






În prezent se lucrează la pasajul feroviar deasupra autostrăzii 300 din apropierea depoului București Triaj, pasajul superior/nodul rutier Chitila, Lacul Străulești și Lacul Chitila. Această zonă, după părerea mea, este cea mai complexă din întregul traseu. Spre capătul Pasului Chitila găsim și un pod (DNCB) peste un alt pod de cale ferată care traversează la rândul său canalul care leagă lacurile Chitila și Străulești, despărțite de un baraj.









Voi reveni cu noutăți, așa că rămâneți pe fază. Puteți lăsa un „Like” și un comentariu dacă v-a plăcut prezentarea și/sau dacă aveți sugestii.


Alexandru.


ENGLISH



Hello everyone and welcome to our new blog. Here, together with all the team members, we will publish photos, videos, news that have appeared in our project such as new routes, updates, contests with prizes and so on. Over time, we plan to move the entire current update area that is on our official Discord server here on the blog. We want to use the server more for support, general chat and our official multiplayer server, where you can play our map with friends.


Also, on this occasion, I want to announce that we have started a very important reconstruction, which concerns DNCB NORD, the capital belt. This route was done in the past, but we believe that now, when we have more models available than before, we can bring the area back to a different quality standard, in line with all the new areas in the latest versions.


For now, I will deal with the northern part, the most difficult. Let's start from the north-western area, near the municipality of Chiajna. Here we have a series of roundabouts and many gas stations such as Lukoil, Rompetrol and Mol.


Next we find the Dragomirești-Vale industrial area, created using custom models to convey a feeling as close to reality as possible. I didn’t have the chance to use Google Maps Street View to create the interior area, but I used the satellite and my imagination. Below are the photos.


We pass another roundabout and come across a Petrom and a recently built Arabesque, but unfortunately the available space is not very generous and it will no longer be possible to unload or load goods here. Next to Arabesque we find a large Mercedes dealer where you can buy/repair your trucks.


Several companies have been built along the entire route to the Chitila pass, some of which have a slightly more difficult entrance, but sometimes a challenge doesn’t hurt!


Currently, work is underway on the railway overpass over Highway 300 near the București Triaj depot, the Chitila overpass/road junction, Străulești Lake and Chitila Lake. This area, in my opinion, is the most complex of the entire route. Towards the end of the Chitila Pass we also find a bridge (DNCB) over another railway bridge that in turn crosses the channel that connects the Chitila and Străulești lakes, separated by a dam.


I will be back with news, so stay tuned. You can leave a "Like" and a comment if you liked the presentation and/or if you have any suggestions.