Salutare tuturor și bine ați venit pe noul nostru blog! Aici, împreună cu toți membrii echipei, vom publica fotografii, videoclipuri, știri din proiectul nostru, cum ar fi rute noi, actualizări, concursuri cu premii și multe altele. De-a lungul timpului, intenționăm să mutăm întreaga zonă de actualizări care se află pe serverul nostru oficial Discord aici, pe blog. Ne dorim să folosim serverul mai mult pentru asistență, chat general și ca server oficial multiplayer, unde puteți juca harta noastră alături de prieteni.
De asemenea, cu această ocazie, vreau să vă anunț că am început o reconstrucție foarte importantă, care privește DNCB NORD, centura capitalei. Acest traseu a fost făcut în trecut, dar credem că acum, când avem mai multe modele disponibile decât înainte, putem readuce zona la un alt standard de calitate, în conformitate cu toate zonele noi din ultimele versiuni.
Deocamdată mă voi ocupa de partea de nord, cea mai dificilă. Să începem din zona de nord-vest, lângă municipiul Chiajna. Aici avem o serie de sensuri giratorii și multe benzinării precum Lukoil, Rompetrol și Mol.
În continuare găsim zona industrială Dragomirești-Vale, creată folosind modele personalizate pentru a transmite un sentiment cât mai apropiat de realitate. Nu am avut șansa să folosesc Google Maps Street View pentru a crea zona interioară, dar am folosit satelitul și imaginația mea. Mai jos sunt fotografiile.
Trecem pe langa un alt sens giratoriu si dam peste un Petrom si un Arabesc recent construit, dar din pacate spatiul disponibil nu este foarte generos si nu se va mai putea descarca sau incarca marfa aici. Lângă Arabesque găsim o mare dealer Mercedes de unde îți poți cumpăra/repara camioanele.
Pe tot traseul spre pasul Chitila au fost construite mai multe firme, dintre care unele au intrarea ceva mai greu de ajuns, dar uneori o provocare nu strica!
În prezent se lucrează la pasajul feroviar deasupra autostrăzii 300 din apropierea depoului București Triaj, pasajul superior/nodul rutier Chitila, Lacul Străulești și Lacul Chitila. Această zonă, după părerea mea, este cea mai complexă din întregul traseu. Spre capătul Pasului Chitila găsim și un pod (DNCB) peste un alt pod de cale ferată care traversează la rândul său canalul care leagă lacurile Chitila și Străulești, despărțite de un baraj.
Voi reveni cu noutăți, așa că rămâneți pe fază. Puteți lăsa un „Like” și un comentariu dacă v-a plăcut prezentarea și/sau dacă aveți sugestii.
Hello everyone and welcome to our new blog. Here, together with all the team members, we will publish photos, videos, news that have appeared in our project such as new routes, updates, contests with prizes and so on. Over time, we plan to move the entire current update area that is on our official Discord server here on the blog. We want to use the server more for support, general chat and our official multiplayer server, where you can play our map with friends.
Also, on this occasion, I want to announce that we have started a very important reconstruction, which concerns DNCB NORD, the capital belt. This route was done in the past, but we believe that now, when we have more models available than before, we can bring the area back to a different quality standard, in line with all the new areas in the latest versions.
For now, I will deal with the northern part, the most difficult. Let's start from the north-western area, near the municipality of Chiajna. Here we have a series of roundabouts and many gas stations such as Lukoil, Rompetrol and Mol.
Next we find the Dragomirești-Vale industrial area, created using custom models to convey a feeling as close to reality as possible. I didn’t have the chance to use Google Maps Street View to create the interior area, but I used the satellite and my imagination. Below are the photos.
We pass another roundabout and come across a Petrom and a recently built Arabesque, but unfortunately the available space is not very generous and it will no longer be possible to unload or load goods here. Next to Arabesque we find a large Mercedes dealer where you can buy/repair your trucks.
Several companies have been built along the entire route to the Chitila pass, some of which have a slightly more difficult entrance, but sometimes a challenge doesn’t hurt!
Currently, work is underway on the railway overpass over Highway 300 near the București Triaj depot, the Chitila overpass/road junction, Străulești Lake and Chitila Lake. This area, in my opinion, is the most complex of the entire route. Towards the end of the Chitila Pass we also find a bridge (DNCB) over another railway bridge that in turn crosses the channel that connects the Chitila and Străulești lakes, separated by a dam.
I will be back with news, so stay tuned. You can leave a "Like" and a comment if you liked the presentation and/or if you have any suggestions.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu