sâmbătă, 19 aprilie 2025

DNCB-SUD: REBUILD

Salutare și bine v-am regăsit cu un nou blog și cu un nou traseu în același timp. După cum știți deja pe zona de Nord a centurii București are loc deja un rebuild făcut de Alexandru, iar odată cu zona de Nord și zona de Sud a centuri va avea parte de un rebuild realizat de mine (Alex563) pentru ca tot inelul de centură al capitalei să fie adus la zi. Aceste rebuild pe zona de sud este cu atât mai necesar întrucât aceasta a fost prima zonă realizată din centură și la momentul de față unele intersecții pe care le veți vedea și în blogurile viitoare de pe acest traseu au fost finisate în realitate și au primit și imagini street view , lucru ce permite realizarea lor mult mai exactă și mai apropriată de realitate.

Fără să mă mai întind prea mult, pornim acest rebuild de unde am rămas ultima oară pe un alt traseu, adică finalul autostrăzii A2 (puteți vedea aici blogurile legate de acest traseu).

În imediata vecinătate a autostrăzii și a drumului de centură veți avea un drum secundar în zona localității Manolache unde veți putea găsi un Garaj sau un dealer Iveco de unde puteți să vă achiziționați un nou camion.



Revenind pe centură înaintăm pe direcția Giurgiu/DN5. La câțiva kilometri de autostradă veți avea ocazia să alimentați sau să faceți o scurtă pauză la una din cele trei benzinării aflate lângă intersecția cu strada Libertății.





Imediat după aceste benzinării continuând pe acceași direcție ne intersectăm cu Splaiul Unirii și în același timp trecem peste Râul Dâmbovița.




Continuând pe direcția Giurgiu/DN5 pe marginea traseului veți observa diverse hale și depozite ce aparțin de mai multe firme, iar pe parte nordică a drumului apare și o veche linie de cale ferată. Acest peisaj continuă până ajungem la intersecția cu Strada Leordeni, locație unde se oprește si acest blog.




Astfel acesta este doar începutul acestui rebuild, continuare urmând să vină în blogurile viitoare de care va avea parte această rută importantă.

Până atunci însă rămâneți cu ochi pe blog pentru a rămâne la zi cu noutățile si stadiul versiuni 0.7.


Alex563.

ENGLISH


Hello and welcome back to a new blog and a new route at the same time. As you already know, on the northern section of the Bucharest Ring Road, a rebuild is currently being carried out by Alexandru. Alongside the northern area, the southern part of the ring road will also undergo a rebuild, done by me (Alex563), so that the entire capital's ring road can be brought up to date.

This rebuild on the southern section is all the more necessary because it was the first part of the ring road that was created. As of now, some intersections—which you’ll also see in upcoming blog posts along this route—have been completed in real life and even received Street View imagery. This allows for a much more accurate and realistic recreation.

Without further ado, we begin this rebuild from where we left off last time on a different route—namely, the end of the A2 motorway (you can check out the blogs related to that route here).

Right next to the motorway and the ring road, you’ll find a secondary road in the area of Manolache village, where you can spot a garage or an Iveco dealership, from where you can purchase a new truck.

Returning to the ring road, we continue in the direction of Giurgiu/DN5. A few kilometers from the motorway, you'll have the chance to refuel or take a short break at one of the three gas stations located near the intersection with Libertății Street.

Right after these gas stations, continuing in the same direction, we intersect with Splaiul Unirii and at the same time cross over the Dâmbovița River.

Continuing in the direction of Giurgiu/DN5, along the route you’ll notice various warehouses and industrial halls belonging to different companies. On the northern side of the road, there’s also an old railway line. This landscape continues until we reach the intersection with Leordeni Street, which is where this blog comes to an end.

So, this is just the beginning of this rebuild, with more to come in future blog posts dedicated to this important route.

Until then, keep an eye on the blog to stay up to date with the latest news and the progress of version 0.7.

Niciun comentariu: